Kebaikan Vitamin E

Leave a Comment
Pure minyak vitamin E adalah sangat serba boleh. Minyak Vitamin E menggalakkan penyembuhan dan adalah bahan aktif dalam banyak produk yang tersedia untuk kulitdan kuku. Vitamin E adalah antioksidan yang kuat yang menghalang penuaan pra-matang. Ia perlu dimasukkan ke dalam diet harian. Vitamin E minyak boleh dibeli dimana-mana ubat atau kedai runcit sama ada dalam bentuk cecair atau kapsul. Kapsulboleh tercucuk untuk melepaskan minyak untuk permohonan topikal. Sumber makananyang kuat vitamin E adalah minyak sayur-sayuran, kacang dan benih.



Kedutan

Kedutan datang dari umur, kerosakan radikal bebas, penjagaan kulit yang tidak betuldan tabiat buruk seperti merokok dan minum arak berlebihan. Menurut buku "Penyembuhan dengan Vitamin: Vitamin yang Paling Berkesan dan Mineral Rawatanuntuk Masalah Kesihatan Setiap hari dan Penyakit yang serius," minyak vitamin Emenghalang pembentukan kedut dengan menyekat kerosakan radikal bebas. Ia merawat kedutan dengan meningkatkan pengeluaran kolagen, tisu penghubung yang membuat kulit kenyal. Vitamin E minyak juga merawat kedutan dengan menyokongpertumbuhan sel kulit baru dan mempercepatkan pertumbuhan semula sel.



Rawatan malam

Minyak vitamin E menyediakan kulit dengan kelembapan yang diperlukan sertaantioksidan untuk penyembuhan sengit. Walau bagaimanapun, tulen minyak vitamin Etidak sesuai sebagai pelembap setiap hari kerana ia adalah begitu tebal dan melekit.Sengit vitamin E minyak terapi tidur adalah sesuai untuk penyembuhan kulit pekat danpemeliharaan. Campurkan minyak vitamin E dengan minyak zaitun untuk permohonanlicin dan terapi ditambah. Minyak zaitun mengandungi asid oleik, yang menjadikan kulitlebih telap dan mampu memegang kelembapan yang diperlukan.

Parut

Tisu parut adalah kulit keras kepala yang datang dari luka bakar, luka lama danpembedahan. Pure minyak vitamin E adalah berguna untuk penyembuhan parut danpencegahan kerana ia pergi di bawah permukaan kulit untuk menghalang radikal bebas. Radikal bebas adalah sangat berbahaya kepada bekas luka tisu kerana merekamelarang penyembuhan. Diane Besi, pengarang "911 Rahsia Kecantikan: satuPanduan Kecemasan untuk Looking Great pada Setiap Umur, Saiz dan Anggaran,"menjelaskan bahawa kuasa antioksida yang kuat dalam vitamin E juga membantudalam pengeluaran kolagen, yang memberikan kulit keanjalan dan tidak hadir dalamtisu parut.

Tempat Brown

Tompok coklat pada kulit yang disebabkan oleh penuaan, kerosakan radikal bebas danfungsi hati yang lemah. Vitamin E menghalang minyak dan pembaikan kerosakan radikal bebas. Apabila disapu pada tompok coklat pada kulit, ia membantu untuk mencerahkan dan melicinkan kulit kasar dengan pelincir membran sel danmenggalakkan pertumbuhan semula sel.


Kutikel

Pure minyak vitamin E adalah satu rawatan berkesan untuk kering, kutikel retak.Menggunakan beberapa titik minyak vitamin E untuk kuku dan kutikel membanturehydrate dan licin mereka serta mengelakkan retak masa depan.




Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment